Długopis – fantastyczny sposób na reklamę firmy

Przedsiębiorcy uciekają się do rozmaitych praktyk, żeby wypromować swoją firmę. Organizują szkolenia, inwestują w reklamę banerową, czy radiowo-telewizyjną. Wydaje się, że możliwości są nieograniczone. Doskonałym sposobem, który również jest wykorzystywany są długopisy reklamowe.Na jakiej zasadzie one działają? No tutaj nie ma się co oszukiwać, na takiej samej jak inne, zwyczajne długopisy, ale te nazwać można niezwyczajnymi. Dlaczego tak jest? Otóż długopisy reklamowe z samej zasady mają być narzędziem reklamowania, czyli promocji firmy. Długopis to nie ulotka, nie spoglądamy na niego po to, żeby go zaraz wyrzucić. Czas jego użytkowania jest długi a często też przechodzi on z rąk do rąk i dlatego ten sposób reklamy jest skuteczny. Trwa bowiem dopóki długopis się nie wypisze.Długopisy zawierają najczęściej logo marki i numer telefonu oraz adres, dzięki temu potencjalny klient może w bardzo prosty sposób trafić do firmy i kupić oferowane przez nią produkty lub usługi, a wszystko…
więcej...
  • 0

Blog firmowy

Jeżeli chce się przyciągnąć do strony internetowej swojej firmy jak największą ilość potencjalnych klientów, jednym z najbardziej użytecznych narzędzi jest blog firmowy. Ze względu na atrakcyjne treści sprawia, że ludzie chętniej odwiedzają stronę, co znacznie podnosi również jej widoczność w wyszukiwarce Google.Jak dobrze prowadzić blog firmowy?Prowadzenie bloga firmowego to niełatwe zadanie, więc nic dziwnego, że wiele osób decyduje się nie robić tego samodzielnie, ale zaangażować specjalistów. Blog przede wszystkim musi zawierać jak największą ilość treści ciekawych, które przyciągną możliwie największą ilość czytelników. Napisanie ciekawego i wartościowego dla czytelników artykułu na związany z działalnością firmy temat to trudne wyzwanie i wielu przedsiębiorców decyduje się na współpracę z bloggerami i zawodowymi copywriterami. Warto pamiętać o tym, żeby wpisy na blogu pozostawały spójne, ale również poruszały możliwie szeroką tematykę, dzięki czemu na stronę trafi więcej …
więcej...
  • 0

Wybór formy opodatkowania w firmie

Kiedy zakładamy własną działalność gospodarczą, musimy rozważyć kilka czynników. Z pewnością mamy już pomysł na to, żeby firma przynosiła dochody, wiemy gdzie nasza działalność będzie zlokalizowana. Wybór kodów PKD Teraz więc przychodzi czas na wybór kodów PKD, które określają, jaki zakres usług będziemy w naszej firmie pełnić. Musimy również zastanowić się nad sposobem, w jaki będziemy płacić podatki. W Polsce jest kilka form i możliwości do wyboru. Nie oznacza to, że przedsiębiorca ma całkowitą wolność w tej dziedzinie. Nie każdy może być na karcie podatkowej czy na ryczałcie. Jeśli niewiele wiemy na temat podatków, dobrze jest wcześniej zdobyć wiedzę i poszukać profesjonalnego biura księgowego, które pomoże nam w rozliczeniach z urzędem skarbowym. Obowiązki wobec ZUS Zakładanie firmy nie jest skomplikowanym zajęciem, ale wymaga uwzględnieniu kilku formalności w Urzędzie Skarbowym oraz ZU…
więcej...
  • 0